Forever Young

♥ dia terbaik ♥
Wednesday, 21 December 2011 ? 0 Atashinchi ?

ehemmmmmmm , cuba teke dia siapa ? kayyyyyyyyyy bukan yang pakai tudung tuh ! yang pakai tudung tuh aku , ahaha comeyyyyy an kita :D haha kayyy lah aku nak cerita pasal lelaki yang kat atas tuh . nama dia MUHAMMAD AKMAL BIN ABU HANIFAH . korang boleh panggil dia apa jer tapi jangan panggil sayang-2 sudah lah nanti aku jealous ! HAHA tadelah bergurau jer .

sebenarnya aku nak bagi tahu yang aku sayang dia sebagai teman aku yang paling rapat lah . kau ada ? takde kan ? HAHA . dia ni baik suka amik tahu pasal aku . caring gila lahh aceceh dah macam boyfriend aku pulak kan kan ? haha jangan salah anggap , aku dengan dia kawan jer tak lebih dari itu and aku dah ade SUPERHERO kayyyyyyyyy harap maklum 


anak abu , dengar ni . lupakan yang lama and mulakan yang baru tau . ramai lagi gadis-2 kat luar sana tuh yang boleh dapat kau . kau kan hensem ( bangga dia kalau orang kata dia hensem ) HAHA ingat tuh BUNCIT pesan aku . kau ni dalah degil tanak dengar kata macam aku jugak HAHA thats why kita GENG kan kan :D ehhhh korang jangan panggil dia BUNCIT macam tuh , aku sorang jea boleh , korang panggil aku tiongg kunk ! HEHE 

siti nurshuhadah : buncit , cari yang terbaik untuk diri kau kayy , aku selalu ada dengan kau dont worry :)   iloveyouubuncit  kawan jea kayy tak caye tanye akmal kan kan . ehh terlupa pulak to my SUPERHERO , bie jangan salah faham kayy bby sayang bie sorang jea . no one will change you as my boyfriend  iloveyou boboiboy  


ehemmmm aku rindu korang :'(  sayang mereka  jantung hati 



Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction