Forever Young

hewhew ♥
Tuesday, 20 December 2011 ? 0 Atashinchi ?



ehemmmmm , nampak tak gegirl dekat atas tuh ? acuteke dia siapa ? kakak ker adik ? alaaaa bukan yang cantik molek tuh tapi yang kiut miut tuhh . aceceh perasan pulak aku ni . HIHI , kayyyyy agak agak kan dia ni form berapa ? cuba teka ? cepatttttttttt ?okay lambat lah korang ni . dia form 3 nak masuk form 4 . muda lagi kan . aikkk kejap dia adik aku tau tau :) 

aku dengan dia dah macam adik beradik kandung tau . tak percaya ? kayy boleh tanya dia sendiri :) tapi aku dah anggap dia macam adik kandung aku sendiri . asyyy sweet tak ? HUHU . aku dengan dia dah genap 1 tahun 6 bulan 29 hari . kayyyyy besuk genap lah 1 tahun 7 bulan . haha macam couple jea ingat tarikh benda benda ni kan kan adik ? well aku sayang kat dia and dia pun sayang kat aku , HAHA kiss sikit MUAH MUAH , mengada pulak :D  

ehemmmmmmm , actually lama dah aku tak lepak dengan dia. yelah masing-masing dah busy kan kan adik ? asal nak lepak or keluar sama ada jealah halangan . dulu boleh lah jumpa hari-hari dekat sekolah , lepas ni tak dah :'( aceyhhhh sedih ni . kita selalu cerita masalah dua kan adik , bergosip pun berdua jugak , HAHA ada satu malam tuh kau hantar mesej dekat kakak " KAK , TAKDE GOSIP KER ? " HAHA kau ni buat lawak lah adik . lama yea tak dengar cerita dari kakak . HEHE . 

kayyyy lahh adik i miss our moment lahh . rindu tahap gaban ni dekat adik . adik jangan mengada-ngada dengan kakak lain tau dekat sekolah nanti . kung ni makan dia . HIKHIK :) adik, adik ? eh bukan awak adik saya NUR SYAFIZA tuhh , hewhew kakak always sayang adik tau , jangan tinggal kan kakak nanti kakak nangis pusing satu padang sekolah kita , HUHU . nanti kita jumpa kakak peluk adik kuat-kuat kita amek gamba banyak-banyak tau buat hilang rindu kakak :-* kakak sayang adik and you are best little sisters that i have . takmo nakal-nakal :') 

 

itu gambar dia sorang , comel kan kan macam kakaknya ♥ 

 

 

 


 
adik , masa kakak tengok gambar ni kan kakak nangis :'( 

to NUR SYAFIZA : kakak sayang adik sangat ohhhhhh , adik jantung segala jantung lah . kayyyyy jangan cari kakak lain tau nanti kakak mati menggila :) iloveyou , imissyou and ineedyouu ♥ 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction