Forever Young

terumbang ambing ♥
Friday, 23 December 2011 ? 0 Atashinchi ?
kayyy korang jangan terpengaruh lah tengok tajuk kat atas tuh.actually takde kene mengena pun dengan post aku hari ni. HEHE . tengah bosan-2 ni aku teringat dekat someone . kayyyy korang nak tau siapa ? nama dia NURUL NAZWA . mesti korang tertanya tanya kan dia siapa ? ehemmmmmmm kayyy dia kakak angkat aku and dia sorang jea yang aku ada. even aku dengan dia tak berapa nak rapat tapi setiap kali text or jumpa mesti dia always nasihat aku belajar rajin-2. perkataan tuh tak pernah hilang dari mulut dia ohh . HAHA kak WAWA iloveyousomuchhhhhh ♥ HEHE wawa baik sangat dengan aku . lama aku tak jumpa dia and rindu sangat-2 . last aku jumpa dia time dia buat open house hari tuh . itu pun tak banyak borak dengan dia sebab dia layan membe-2 dia . its okay :') janji aku dapat jumpa dia kan kan ? HEHE , kak iloveyouuuuuuuuu ♥ adah sayang akak sorang jea . thanks coz being my sister :D


ini gambar aku dengan dia .gambar ni dah lama tapi itulah first time aku amek gambar dengan dia :) 

atototo , sekarang nak cerita pasal geng aku pulak . HAHA kelakar nya panggil macam tuh kan :D aku rindu nak lepak dengan korang ramai-2 . sekarang semua dah busy kerja termasuk aku . kayyy takpelah lahh janji kita semua tak lost contact lagi . still ingat satu sama lain kan kan sayang . ehh nanti kalau ada membe-2 lain ker jangan lah lupa dekat aku , aku sentiasa ingat korang . kenangan kita banyak kan kan weh ? ketawa , menangis , bergurau , berbodoh , berblur semua ada . korang yang paling manis pernah aku ada . even kadang kita gaduh , nanti kita tetap berbaik . sweet kan weh ♥ iloveyouuu friends ♥ aku sayang korang sangat-2 . hmmmm rindunya dekat korang :'( 


ini gambar aku dengan FATIHAH SHAIFUDDIN 


kayy ini bersama dengan  LAILATUL MUSTAFA 


ini bersama mulut becok  AYU ZAINAL ABIDIN 


gambar ni dengan  WANIY ZULKIFLI 


bersama buncit tersayang  EZZA FAZIRA ♥


bersama gemok ♥ SYU ZAINI ♥


bersama si manja ♥ SHAZANA JUSOH ♥


bersama si lawak ♥ IZAN DESA ♥


bersama si blur SYAMIMY YASIN ♥ 








rindu korang :')



* eija , aku tak pernah lupa kau kayy .gambar aku dengan kau takde so jangat ingat aku tak sayang kau .aku sentiasa ingat and sayang kau :D ♥ iloveyouu ♥ 

ehemmmmmmm happy moment with korang aku takpernah lupa and tak kan lupa . ingat tuhh !! :') * aku tipu jer buat-2 senyum . iloveyouuuuuuuuuuuuuuuu friends :D ♥♥♥♥♥♥ kayyyy lahh mengarut panjang-2 pulak , HEHE bye , thanks for reading :D iloveyouu , muah muah :) 


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction